Skola Skola Skola!!

Shoo!<3

Just nu är jag i skolan och håller på med NO!

Det är typ mitt sämsta ämne... Men ni vill inte veta vilket mitt verkligen SÄMSTA ämne är...:) 

Det är faktiskt matte och idrott!! Matte är jag super dålig på!:P. och idrott! Jag gillar inte det, för att, ja känner mej som ett fån, att liksom springa där..<3

Det känns såå pinsamt.... Ni får inte tycka att jag är onormal XD! Men det är verkligen pinsamt!!:D

Men mitt BÄSTA ämne är: svenska, läsa, skriva! M.M<3 Hmm.. Prata ör jag också bra på...:D

Mina intressen är: blogga, läsa (tjocka böcker, spännande, deckare, kärlek, mord, misshandel...) vara med kompisar, shoppa, prata i telefon, sitta vid datan, resa, jaa, skriva berättelser kanske...?! Jag har gjort det, när jag var 9år (Nu är jag snart 12), boken hette, Sista dagarna i vårat liv, den var jätte läskig!

Gillar inte: när någon retas/slåss/mobbar, vara ute, (k-kallt!) städa, att någon stör mej, när jag läser, eller pratar i tel.

Älskar: hundar (fluffiga, Volga min älsklings ras<3) leka med mina småsyskon (ibland)) har en söt lillebror som är snart 6år, och en söt lillasyster som är 4år<3

Men måste draa! Kramizzar //A:)<3 P.S. ska lägga in en söt bild på mej och mina syskon!:) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0