Heej alla sötizzar=)

Heej!

Sportlovet har är redan slut!:( Fast imorgon är det en ny början på en ny skoldag!
Lite tråkigt eftersom jag har haft det jätte roligt, på sportlovet med familj och vänner:)
Just nu chattar jag lite facebook och twittrar, och så bloggar jag såklart!<3
Snackade med Stina (Min Syrra Haha) på skype, och hon har värsta febern!:/
Synd om tjejen,, syynd!
Men just nu ska jag gå och lägga mej, /varför jag lägger mej så tidigt??/
Joo, för att jag kan inte vakna som en vanlig människa på morgonen XD. Jag kommer försent nästan varje dag!
Men skulle typ plugga till Sydafrika (läxa till imorgon) men gjorde tyvärr inte det:/! Men ta det lugnt, min lärare som läser detta kommer säkert inte bli nöjd! men aja,, jag har ju faktiskt inte haft tid..... Tid.....! Men aja, vi ses väl va?? Klart vi gör!:)

P.S. När jag skriver /A är det för mej (Anahit) När Stina Skriver /S är det för Stina! D.S.

See you later bejjby! //A<3:)Vi 2 4ever!!<3 Här är jag och stina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0