Shoo

Kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle gå till  en studio i min skola?! Joo det var det, jag gick, och det var jätte kul där!;) Jag spelade in The Climb låten av Miley Cyrus, och det lät superrr!!<3 Jag ska gå idag också, och varje dag! Jag ska fixa en egen skiva med låtar i, mina kompisar ville ha min skiva;9 de tänker att när jag blir känd sångerska och skådis, måste de ha min skiva och mobil nr, och autograf, och... Ja! Ni fattar:D, Men just nu måste jag dammsuga, lite, innan jag går, ensam hemma förresten, sen efter att jag varit i studion ska jag hämta en bok från bibblan! (Jag <3 Böcker!) Boken heter; För Bra För Att Dö, det handlar om att begå självmord..:/. Jag var i bibblan igår,, Hade tagit med mej en hel bunt, med Julia Tidningar! Jag älskaaaarrr Juliaaaaaaaa! Jag har anmält mej till Julias Sjärnskott och kom med! Inte för att skryta men jag sjunger ju bra....:)<3 Men ses  tjejer/killar!
Puzz/A<3 P.S. Här var jag 9-10 tror jag!<3Här var jag vid ett vatten fall,,, tror jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0